Wij vrouwen willen het simpelweg allemaal, een strak en mooi lichaam. Wanneer dit niet direct lukt, wat meestal het geval is, ervaren we dan ook een aanwezige frustratie. Gelukkig hoeft dit niet zo te blijven en is er voor iedere vrouw, met wat voor lichaam of genetische aanleg dan ook, de ultieme oplossing, het droogtrainen vrouwen protocol. Hierbij zal je binnen 8-16 weken effectief je vetpercentage verlagen en hierdoor een strak en mooi lichaam krijgen.

Wat is droogtrainen?

We kennen de term droogtrainen in de sportwereld ook wel als cutten. Vaak wordt de periode van ‘bulken’ vervolgd met een periode van droogtrainen. Bij bulken richt je je voornamelijk op het opbouwen van spiermassa. Bij droogtrainen richt je je op het verliezen van vet zonder dat je spiermassa verliest. Het doel is het zichtbaar maken van de spieren. Hierdoor krijg je een strakker en fit lichaam. Er zijn verschillende factoren die je moet combineren tijdens dit proces. Dat is: juiste voeding, krachttraining en cardiotraining.

Beginnen met droogtrainen

Er is online enorm veel informatie te vinden en dat is precies wat het begin lastig maakt. Logisch, want wanneer je het proces niet precies kent, kan het lastig zijn de juiste keuzes te maken. Je bent niet allemaal direct expert maar je zult merken hoe meer je ermee bezig bent, hoe meer je leert, hoe gemakkelijker het uiteindelijk gaat!

Het doel van droogtrainen is om je lichaam te activeren lichaamsvetten te verbranden, er zijn verschillende manieren om dit te doen:

  • het creëren van een calorietekort
  • meer eiwitten eten en minder koolhydraten
  • meer sporten (combineer kracht- en cardio)

Honderden vrouwen gingen je voor (bekijk de resultaatfoto’s)

Denk je nu dit is te mooi om waar te zijn? Nou nee dus, honderden vrouwen gingen je al voor en de resultaten zijn dan ook niet mis. Op de website van droogtrainen protocol vrouwen kun je de resultaten (met foto’s) bekijken. Het is dé oplossing om de droomlichaam werkelijkheid te laten worden, zonder jojo effect of honger.

Hoe werkt het droogtrainen protocol

  • Geen honger of diëten
  • Eenmalig slechts €69
  • Je hoeft niet clean te eten
  • Geen uren per dag in de sportschool

Meedoen? Start vandaag nog voor een fit lichaam!

Wat staat er in het droogtrainen voor vrouwen protocol

  • De exacte methode om vetpercentage te verlagen
  • Inzicht in jouw dagelijkse calorieverbruik, het effect op jouw lichaam en leefstijl
  • Uitleg over hoe je alles kunt eten wat je lekker vindt en toch vet verliezen
  • Uitleg over effectief en doelgericht droogtrainen (kracht- en cardiotraining)
  • De exacte strategieën voor blijvend resultaat en vetverlies.

Ontstaan en doel van het droogtrainen protocol voor vrouwen

Door jarenlange kennis en ervaring is dit droogtrainen protocol voor vrouwen ontwikkeld door twee ervaren coaches, Henry en Rinus. Sinds 2013 helpen zij vrouwen om online het gewenste, ideale lichaam te bouwen. De focus ligt dan op voeding, krachttraining en een gezonde leefstijl. De business draait om één ding, het beste resultaat voor het droogtrainen bij vrouwen.

Ben jij gemotiveerd om je lichaam en levensstijl te veranderen? Het droogtrainen protocol voor vrouwen is voor iedereen toegankelijk met gegarandeerd resultaat. Geen overbodige informatie maar een concreet stappenplan met alle informatie over training, voeding en lifestyle. Extra tips over een voedingsschema voor tijdens het droogtrainen? Bekijk het artikel ‘Voedingsschema droogtrainen vrouw, 5 tips!

Comments are closed